top of page

איך נדע שיצאנו מאיזון?


מכירים את זה שפתאום אתם שמים לב לכך שהשגרה נכנסה לחיים שלכם בדלת האחורית וזה כבר לא מרגש כמו פעם לקום בבוקר לעבודה?

ואולי בכלל לא שמתם לב לזה שרמת האנרגיה שלכם ירדה לאחרונה, שאתם יותר עייפים בסוף היום, נהנים פחות, צוחקים פחות, מעדיפים לא לדבר או לחשוב יותר מידי על מה שיהיה, עושים פחות ספורט, פחות מדיטציות, אולי גם פחות סקס.

ולפעמים מבליחה לכם מחשבה קצרה כזו שנעלמת מהר: "מה זה הכול? זה מה שיש? אולי הגיע הזמן לעשות שינוי?"

אבל בכל פעם שאתם חושבים על שינוי או על הדבר הבא אתם מרגישים אשמה על כל הפעמים שהבטחתם לעצמכם שתעשו שינוי וזה לא קרה. תסכול מכל הפעמים שהתחלתם משהו ולא הלכתם עם החלום שלכם עד הסוף, כי איבדתם אמונה או סבלנות בדרך. או ביקורת עצמית על זה שאתם לא מסוגלים פשוט להסתפק במה שיש, בלי לרצות יותר כל הזמן.

אני רוצה להגיד לכם משהו! אתם לא אשמים, זה לא אתם, חבל שתרגישו ככה.

הסיבה למצב הזה קשורה לרבדים שלכם. לאופן שבו הם גורמים לכם לחשוב, להרגיש ולפעול. וכרגע הם מניעים אתכם לפעול על אוטומטים הישרדותיים שמציבים את הביטחון והצורך בשליטה לפני הכול. מזכירים לכם לחשוב טוב, טוב על כל צעד כדי לא לאכזב או שוב להיפגע מחלומות שלא התגשמו. ומונעים מכם להעז לעשות צעד לא הגיוני שעלול לגרום לכם להתחרט או ללכת לאיבוד. וזה קורה לא כי הם נגדכם, אלה כי הם פשוט לא מאוזנים ולא מסונכרנים עם הייעוד הנשמתי שלכם.

ואיך אני יודעת את זה?

כי זה בדיוק מה שקרה לי כשרציתי להגשים את הייעוד שלי. ואם היה שם משהו שמזכיר לי שזה לגמרי הגיוני ושחוסר האיזון הוא לגמרי הפיך וודאי היה נחסך ממני הרבה זמן וסבל מיותר.

אז עכשיו כשאפשר סוף, סוף להסתכל לאמת בעיניים, כדאי לבדוק:

  • כמה זמן אתם מוכנים להמשיך לחיות ככה?

  • מה הייתם רוצים? מה החלום שלכם?

  • אם הכול היה אפשרי מה אתם יכולים לעשות אחרת?

  • והאם תרצו להכיר דרך חדשה שתעזור לכם לקום בבוקר עם ההרגשה שאתם אוהבים את מי שאתם ועושים בדיוק את מה שנועדתם להיות?

ואם כן, תקראו את הספר "כשתהיי גדולה תביני" כי הוא נכתב כדי להזכיר לכולנו שזה אף פעם לא מאוחר מידי לעלות למדרגת ההתפתחות הבאה, להתמודד עם הפחד שעוצר אותנו מלהגשים את עצמנו עד הסוף, להתחבר למי שאנחנו באמת וללמוד לגייס את הרבדים שלנו לפעול בשיתוף פעולה עם היקום. כדי להגשים חלומות ולעשות את מה שנועדנו להיות, באהבה.

במצב של חוסר איזון אנחנו חווים יותר תסכול, אי שקט, עייפות, פחדים, כעסים, עצב, דאגות, אכזבה ומחלות.

במצב של איזון אנחנו חווים יותר שקט פנימי, אהבה עצמית, חוסן פנימי, הנאה, תשוקה, הנעה, העזה, קבלה ואנרגטיות.

הבחירה איך לחיות נמצאת תמיד בידיים שלנו!


Archive
bottom of page