top of page

חמש סיבות לא לייצר קריירה ייעודית


חמש הסיבות שבגללם לא כדאי לך לעבוד בקריירה ייעודית.

בעשור האחרון העולם השתנה, רובנו כבר לא מסתפקים בעבודה שעונה רק על הצרכים המנטאלים שלנו כמו: כסף, כבוד, הערכה, הישגים וביטחון. אבל למרות הכמיהה לתשוקה, לאהבה, לביטוי יצירתי להגשמה, לנתינת ערך ותחושת משמעות בעבודה, אף אחד לא ממהר לעשות שינוי ולייצר קריירה ייעודית. וזה ממש בסדר גמור.

הנה כמה סיבות שבגללם לא כדאי לך לעבור לקריירה ייעודית:

  1. כדי שלא תתאכזבי – עזבי אותך ממילים גבוהות כמו ייעוד ומשמעות שיכולות להוביל אותך לרצות לשנות את החיים שלך מקצה לקצה, עדיף שתישארי במקום המוכר והבטוח.

  2. כדי שלא תצטרכי להתעמת עם הפחד להיכשל - זה הרי ממש לא נעים לגלות שנועדת להגשים חלומות כל כך גדולים שזה מפחיד. עדיף לספר לעצמך שזה לא בשבילך, או שפספסת את הרכבת כי חיכית יותר מידי, מאשר לקחת סיכון.

  3. כדי שתוכלי לשמור על כל האופציות פתוחות - להמשיך להתלבט, לבדוק, לחכות, להגיד לעצמך שהכול בסדר ומה שצריך לקרות יקרה. רק שלא תתחרטי שבחרת משהו וטעית.

  4. כדי שלא תגיעי למצב שמאשימים אותך - שהשתגעת, שהחלטת לעזוב הכול וללכת אחרי התשוקות שלך. עזבי אותך, עכשיו את לפחות בשליטה ויודעת כמה את מרוויחה כל חודש.

  5. כדי שלא תצטרכי לצאת מאיזור הנוחות - להתאמץ כדי למלא את הצרכים שלך בכל הרבדים מנטאלי, רגשי, פיזי ורוחני. בשביל מה הרי המצב לא כזה גרוע ברובד אחד.

זה לפחות מה שאני סיפרתי לעצמי לפני שעשיתי שינוי בקריירה שלי. ועכשיו כשגם לך ברור למה כל כך מפחיד לשנות, תוכלי להבין למה זה הדבר הכי הגיוני לא לייצר קריירה ייעודית. תכלס זה די הגיוני להמשיך לשמר את המוכר והידוע.

אבל, במידה ואת מוכנה לשחרר את "הרווחים" האלה ולהתחיל להקשיב גם לחלק האינטואיטיבי זה שמנדנד לך כבר הרבה זמן לעשות שינוי על מנת לקום בבוקר עם תשוקה לחיים, לאהוב את מה שאת עושה, להתרגש מחדש, להרגיש שאת נותנת ערך לעולם, שאת צומחת, גדילה, מגשימה חלומות, מעוררת השראה באחרים ומודה כל יום מחדש על שאת עושה את מה שנועדת להיות, למרות הקושי.

את מוזמנת להגיע לפגישה, לקרוא את הספר שלי "כשתהיי גדולה תביני" או להזמין לעצמך מקום בקורס הייעוד הקרוב.


Archive
bottom of page